۱۳۹۱ مهر ۷, جمعه

حرف ,حرف بابا 7


دوست داشتم که من و بابایی موقع سکس لخت لخت باشیم ومن این جوری خودمو در اختیارش قرار بدم . چون در این وضعیت بود که خیلی بیشتر حال می کردم . خودمو محکم می چسبوندم بهش . حس می کردم که دیگه هیچ فاصله ای بین ما نیست . کیرشو گذاشتم تو دهنم تا بیشتر هیجان زده اش کنم . تا نتونه دست از سرم ور داره.تازگیها به هر مجلس و مهمونی که می رفتیم وقتی می دیدم که اون یه جور دیگه ای به خانوما نگاه می کنه عصبی می شدم وخیلی بیشتر از مامان حسادت می کردم -شیدای من خیلی وسوسه انگیز شدی . خیلی خانوم شدی. داری بزرگ میشی . بزرگ و تر و تازه -خوشت میاد ؟/؟می تونم کاری کنم که پدر جونم ازم راضی باشه ؟/؟کیرشو از دهنم بیرون کشید . نوک سینه هامو گذاشت تو دهنش -نه نه بابا -عزیزم شیدا جونم -بابا بخورشسینه هامو دارم یه جوری میشم . نمی دونم چمه . خیلی بیشتر از روزای دیگه خوشم میاد -قربون اون حالتت برم عزیزم دخترم . چطور می تونم یه روزی شوهرت بدم و یه مرد دیگه ای بیاد یه شبه تو رو از من بقاپه . یه عمر زحمت و مرارت بکش اون وقت یه غریبه بیاد حالشو ببره -باباباباجونم من هیچوقت شوهر نمی کنم . من فقط تو رو میخوام دوست دارم پیش تو باشم -دخترم مگه میشه ؟/؟-خیلی خوبم میشه . دوست داری منو رد کنی اون وقت بری دنبال خانومای دیگه ؟/؟من خودم می بینم گاهی وقتا چطور با چشات داری اونا رو می خوری . اونا هم از خداشونه که بابای خوش تیپ منم یه نگاهی بهشون بندازه مگه نه ؟/؟اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی ؟/؟-عزیزم آدمکه نمی تونه تو مهمونیها سرشو بندازه پایین و به کسی نگاه نکنه -حالا حتما باید به خانوما نگاه کنی ؟/؟-شیدا جونم این قدر حسود نباش دیگه . پاهامو انداخت رو شونه هاش . دوست داشتم کوسمو بخوره . میک بزنه بجوه بیشتر از هر روز دیگه ای . بابا دوستت دارم بابایی فقط مال من باش . کوسمو میک بزن -شیدا هوسمو زیاد می کنی خیلی باحال شدی . خیلی فتنه گر شدی . همونی شدی که آرزوشو داشتم . داری بابایی رو به اونچه که می خواست می رسونی . دوستت دارم بیا که بابایی فدای اون کوس کوچولوی خوشمزه ات بشه . عاشقتم عاشقتم . با دستای کوچولوم سر و موهای بابا رو وقتی که کوسمو می خورد نوازش می کردم .-بابا محکم تر هیجانش بیشتره . بیشتر لذت میده -عزیزم مثل این که نزدیکه نزدیکه .. نزدیکه اوخ با صدای نازک و دخترونه ام جیغ می کشیدم -آهههههه اووووووفففففف پدر جونم پدر جونم دارم یه جوری میشم یه جوری من کیرتو میخوام کیرتو میخوام .. بابا اول کوسمو بخور .. نه نه حالا کیرتو بمال .. دیونه شده بودم . نمی دونستم ازش چی بخوام . نمی دونستم واقعا چی میخوام این پر هیجان ترین سکسی بود که تا به حال داشتم . هنوز ده سالم تموم نشده بود . اون جوری هم که می گفتند هنوز پریود نشده بودم ولی یه لذت و هوسی داشت در من به وجود میومدکه بایستی از همونایی بوده باشه که همه ازش می گفتن ومی خواستن منو آماده رودررویی با اون بکنن . همین الآنش دلم می خواست کیر بابا درسته بره تا ته کوسم ولی چند تا از دوستای شیطونم یا وارد به این کارا به من گفته بودند که کیر تا موقع ازدواج نباید بره توکوس چون دختری آدم گرفته میشه واین یه ننگیه برای دخترای مسلمون در جامعه ما وخواستگارا این جور دخترا رو قبول ندارن ومایه سر افکندگی دختر و خونواده اشه . همینو یه جورایی دیگه از خانوم دینی خودمون و مامان ومامان بزرگ و خیلی های دیگه از خانومای فامیل شنیده بودم ولی دوستم یه طوری بهم گفت که بهتر از بقیه حالیم کرد . من همین حالاشم کیر بابایی رو می خواستم -پدر جونی کیرتو بمال به کوسم . بمال زودباش من میخوام . تعداد ضربان قلبم زیاد تر شده بود . صدای ضربانو می شنیدم -شیدا قلبت چقدر تند می زنه ؟/؟-واسه کیر توست . بابا اگه فروکردن تو کوس من درست نیست کیرتو بکشش روکوس من . این جوری هم کیف می کنم -شیدا شیدا باورکن تو واسم سکسی ترین و خواستنی ترینی -بابا جون می خوام فقط من باشم . اگه سکسی ترین وخواستنی ترینم می خوام در همه چی یکی یدونه ات باشم . بابا کیرشو همین طور می کشید روکوس من ومنم با صدای نازک ولی لطیف خودم واسش جیغ می کشیدم . اونم کیف می کرد . یه لحظه بابا کیرشو به طرف شکم من بالا کشید ویهو فریادی زد که نزدیک بوددل دست بدم -خون خون .. شیداجون خون , روکیرم خون نشسته . کف دستشو کشید رو کوس من ودر حالی که صورتش مثل گچ سفید شده بود گفت خون خون ... تو پریود شدی .. اگه بابا این جوری نمی کرد شاید اصلا نمی ترسیدم اون که کف دستشو این جوری روی کوسم می کشید خیلی لذت می بردم و حال می کردم ولی اون لحظه ترس اون باعث شده بود که منم بترسم -بابا حالا چیکار کنیم -نمی دونم ببینم حتما تا حالا دیدی که مامانوقتی که عادت میشه لاپاش نوار بهداشتی میذاره .. اگه جاشو بلدی یکی باید بذاری لاپات که خونت نریزه -بابایی من چه بذارم چه نذارم خون خودش میاد . من الان کیرتو می خوام من یه جوریم . بابا این قدر خون خون نکن-شیدا جونم ممکنه کوست وداخل شکمت میکربی بشه . آلوده بشه . همه جا ی بیرون هم خونی میشه -بابا پسبیا بریم حموم که خون رو زمین اینجا و رو تخت نریزه -دخترم یعنی این قدر درجه حشر و هوست بالارفته ؟/؟تو هنوز ده سالت نشده -بابا کمکم کن . بهم بچسب . من کیرتو میخوام -پس زودباش بریم داخل حموم . با هم رفتیم ودوباره به کارمون ادامه دادیم ولی دیگه بابایی اون فشارو بهم نمی آورد وخیلی هم استرس داشت از این که مبادادچار آلودگی وعفونت بشم -بابا خوشت نمیاد ؟/؟اگه بهت حال نمیده باسوراخ کونم بازی کن . یواش یواش باید واست آماده اش کنم . می دونم کیف می کنی اگه کیرتو فروکنی توکونم . یکی دوتا از دوستای شیطونم تعریف می کردند که دوست پسراشون که دوسه سالی هم ازشون بزرگتر بودن اونارو از کون میگان . برای بار اول خیلی سخت بود . سوراخ کونشونو بایه روغنی , کرمی چربش می کردند بعد آروم آروم کیرشونو می فرستادنداخل سوراخ کون .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

۲ نظر: