۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

سکس با خواهرم

من بهنام 26 ساله از تهران هستم میخواستم جریان سكس خودم با خواهرم رو برای شما تعریف كنم.
ماجرای ما از اونجا شروع شد كه یه روز من تو اتاق خودم مشغول دیدن فیلم سكسی بودم كه فراموش كرده بودم در اتاقم رو قفل كنم به خاطر همین یهو در حال نگاه كردن فیلم خواهرم یلدا كه 23 سالشه اومد تو البته فیلم رو دید به خاطر همین سریع از اتاق بیرون رفت!
حدود 2 روز بعد من رفته بودم بیرون از خونه و مامانم و بابام هم رفته بودند بیرون و خواهرم تنها خودش تو خونه بود. من حدود 1 ساعت اومدم خونه . خونه ساكت ساكت بود من هم به خیالم كه خواهرم رفته با مامانم و بابام رفتم اول تو آشپزخونه یه سیگاری رو دود كردم و رفتم بالا طبقه 2 خونمون و دیدم داره یه صدا هایی از تو اتاق من بیرون میاد و من هم آروم رفتم از پشت در گوش دادم كه صدای آه آه فیلم سكسی میاد من با خودم میگفتم یعنی یلدا داره نگاه میكنه!!!
یهو رفتم تو اتاق دیدم یلدا داره دستش رو تو كسش میكنه به محض كه منو دید دستش رو بیرون اورد و سریع از اتاق بیرون رفت من هم كه واقعا تعجب كرده بودم در اتاق رو بستم و فیلم سكس رو تماشا كردم بعد از حدود 30 دقیقه دیدم دارن در اتاقم رو میزنند.
در رو باز كردم دیدم یلداست داشت گریه میكرد میگفت منو ببخش معذرت میخوام!
من هم كه كیرم شق شده بود گفتم بابا بی خیال مگه چیه بیا تو بردمش تو اتاق فیلم رو روشن كردم یلدا یه لحظه تعجب كرد و بعد از چند دقیقه عادی شد و به دیدن فیلم مشغول شد به طوری فیلم رو میدید كه انگار خیلی ازش خوشش اومده بود.
یلدا یواش یواش داشت با خودش بازی میكرد من هم كه كیرم حسابی ایستاده بود اندام یلدا رو تماشا میكردم و لذت میبردم.
چه اندامی داشت واقعا كه بی نظیر بود یه لحظه تو سرم زد بهش بگم بیا با هم سكس داشته باشیم ولی یهو به خودم گفتم عجب خریم خواهر با برادر مگه شده خلاصه حسابی كف بودم تو عالم خودم بودم كه احساس كردم یه نفر داره كیرم رو
میگیره یهو چشمام رو باز كردم دیدم یلداست كه لخت كرده و داره كیرم رو میگیره من هم كه حسابی كف بودم دست خودم نبود یهو بلند شدم و لخت كردم و رفتم كس یلدا رو خوردم خیلی بهش حال میداد معلوم بود اونقدر كه آه آخش در اومده بود كه گفت بسه یهو برگشت و شروع كرد به خوردن كیرم وای كه چه جوری كیرم رو میخورد اونقدر با احساس كه انگار داشت آبنبات چوبی میخورد تمام كیرم رو لیس میزد من هم خیلی خوشم اومده بود واقعا بی نظیر بود بعد از اینكه حسابی كیرم رو خورد كیرم رو چرب كردم خواستم از عقب بكنم كه از من خواست برای اولین باره پس آروم من هم به آرومی كیرم رو كردم تو ولی یه لحظه خیلی دلم براش سوخت چون خیلی درد میكشید میخواستم بیرون بیارم كه نذاشت چون میدونست خیلی كفم
خلاصه طاقت اورد و كیرم رو تا آخر كردم تو كونش یواش یواش شروع كردم به تكون خوردن سرعتم رو زیادتر كردم خیلی به من حال میداد
دیگه خلاصه من كم كم داشت آبم میومد به خاطر همین یه بار دیگه كسش رو خوردم
و بعد از 2 دقیقه آبش اومد دیگه حال نداشت من هم همینطور خیلی خسته شده بودیم به خاطر همین از عقب كردم و آبم رو هم ریختم تو كونش خلاصه اون شب حال داد الان حدود 6 ماهه كه ما ارتباطمون رو قطع كردیم چون خواهرم شوهر كرده ولی اینطور كه معلومه از این به بعد هم ارتباط خواهیم داشت ولی تا حالا كه موقعیتش پیش نیومده.

۱۶ نظر:

  1. 09187732862 ی زن بزنگه با حال واسه دوسی دائمی

    پاسخحذف
  2. سلام امیرم ازتبریز28سالمه خانومای تبریزی تماس بگیرن09190442574

    پاسخحذف
  3. هرخانمی کیر دوست داره زنگ بزنه حسابی بهش حال میدم
    ۰۹۳۹۳۶۳۱۲۹۸

    پاسخحذف
  4. کیرم کلفت میخواین ایمل بدین

    پاسخحذف
  5. هرخانمی‌خواست‌بیاد کیرکلفت بزارم‌توکوس‌وکونش
    ۰۹۳۹۳۶۳۱۲۹۸

    پاسخحذف
  6. I am after a girlfriend in tehran. I do not mind if she is married and by the way I am married as well. I am sooo sexy
    09121456592

    پاسخحذف
  7. عاشق لیس زدن کس هستم باور کنید باشه صب تاشب میخورم خیلی حشری هستم خیلی تبرز سلماس تماس بگیرن09142755366

    پاسخحذف
  8. عاشق لیس زدن کس هستم باور کنید باشه صب تاشب میخورم خیلی حشری هستم خیلی تبرز سلماس تماس بگیرن09142755366

    پاسخحذف
  9. هرکوسی که کیر دوست داره واش محمود انجام میده 09338663981

    پاسخحذف