۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

تنها در خانه با زندایی


سلام میخوام براتون خاطره سکس با زن دایی ام رو تعریف کنم.اول براتون بگم که داییم یه 4سالی میشه که عروسی کرده و یه زن کاملا خوشگل داره مثل این سوپر استارهای فیلم های سکسی هس حدودا 25 سالشه و من هم 20 سالمه خلاصه از موقعی که داییم زن گرفته بود من بدجوری به این زن داییم علاقه پیدا کرده بودم تا اینکه یه روز رفته بودم خونشون آخه من خیلی باهاشون راحتم حتی زن داییم جلوی من خیلی راحته و کاملا راحت میگرده اون روز که رفته بودم خونشون زن داییم یه تاپ و شلوارک تنش بود که چون تاپه خیلی تنگ بود سینه هاش کامل افتاده بود توش و من هم خیلی حشری شده بودم ام خوب دیگه زن داییم بود فقط باید نگاه میکردم دیگه کاری نمیتونستم بکنم البته داییمم خونه بود یه یک ساعتی که اونجا بودم یهو گوشی داییم زنگ خورد و اون گفت که یه کار واجب براش پیش اومده و باید بره(اینو بگم که من کلا آدم خجالتی هستم)بعد منم گفتم خوب پس منم دیگه رفع زحمت کنم و پاشدم که برم که یهو زن داییم گفت نه نرو بمون پیش من منم تنهام داییتم که معلوم نیس کی بیاد منم گفتم نه میخوام برم که داییمم گفت خوب بمون دیگه سارا هم تنهاست(سارا اسم زن داییم هس)من که دیدم دارن اصرار میکنن قبول کردم بعد نیم ساعت که داییم رفت زن داییم اومد و نشست پهلوی من من داشتم از ماهواره تنیس نگاه میکردم که اومد وزد یه کانال که فیلمای خارجی زبون اصلی نشون میده داشتیم نگاه میکردیم که یهو زن و مرد تو فیلمه شروع کردن به لب گرفتن از همدیگه و بعدشم سکس من به زن داییم گفتم این چیه بزن یه کانال دیگه که اون که منتظر چنین فرصتی بود گفت نه مگه چشه داریم نگاه میکنیم منم که اون صحنه های فیلم از یک طرف و سینه های زیبای زن داییم از طرف دیگه که در فاصله چند سانتی متریم قرار داشت داشتم دیوونه میشدم حسابی حشری شده بودم برای اینکه از شهوتم کمی کم بشه پاشدم رفتم دست شویی و اومدم روی اون یکی مبل نشستم تا از اون فاصله داشته باشم اما مثل اینکه اونم از قبل به من علاقه داشت و نمیخواست این فرصتو از دست بده و رفت یه چیزی بیاره بخوریم وقتی اومد خوردنی هارو گذاشت رو میز و دوباره اومد کنارم نشست من دیگه خیلی حشری شده بودم همین موقع ها بود که فیلمه هم تموم شد بعد یه اس ام اس برام اومد دوستم بود بعدم یه چند تا اس ام اس ردوبدل کردیم یهو زن داییم به من گفت ای ناقلا دوست دخترت بود منم گفتم نه دوستم بود اونم گفت باشه تو راست میگی همین موقع بود که تلفن زنگ خورد داییم بود زن داییم که گوشیو گذاشت گفت داییت بود گفت من تا دیر وقت نمیام به سهیل بگو پیشت بمونه تا من بیام من دوست نداشتم اونجا بمونم چون داشتم از شهوت میمردم(البته بگما چون تنها بودیم اینجور شده بودم وگرنه وقتایی که داییم خونه س یا با مامانم اینا میریم اونجا اینقدر شهوتی نمیشم)ولی دیگه چاره ای نبود همینجور که داشتیم تلویزیون نگاه میکردیم یهو زن داییم زد رو پام و گفت تو ازسکس بدت میاد؟من یک لحظه کپ کردم سرخ شدم داشتم از تعجب شاخ در میاوردم آخه اولین باری بود که زن داییم بامن از این حرفا میزد اون نگام کردو زد زیر خنده گفت چرا سرخ شدی بعد گفت حالا بدت میاد نمیدونستم چی بگم گفتم نه واسه چی؟گفت آخه وقتی صحنه های اون فیلمه شروع شد گفتی بزن یه چیز دیگه گفتم خوب خجالت میکشیدم بعد گفت تا حالا با کسی سکس داشتی من که دیگه داشتم از تعجب شاخ در میاوردم گفتم نه بعد بدون مقدمه گفت من دوست دارم با تو سکس داشته باشم من دیگه داشتم از خجالت آب میشدم که یهو دستشو گذاشت رو کیرم منم که کامل پاشده بود ومن به هزار بدبختی قایمش کرده بودم که معلوم نشه بعد بهم گفت ای ناقلا این که پاشده نکنه تو نخ من بودی؟منم گفتم نه به خاطر فیلمه هس بعدم گفتم من میخوام برم اون که هنوز دستش رو کیرم گفت اگه بری هم من ناراحت میشم هم داییت منم که از خدا میخواستم فقط داشتم ناز میکرم بعد اون دکمه های شلوارمو باز کرد و کیرمو کرد تو دهنش وای چه حالی میداد من یکم مقاومت کردم گفتم پس داییم؟گفت اون که تا آخر شب نمیاد خیالت راحت منم دیگه بی خیال شدم گفتم حالا که خودت میخوای باشه داشت حسابی برام ساک میزد منم داشم حسابی حال میکردم بعد من گفتم دیگه بسه حالا نوبت منه من رفتم سمتش و یه لب حسابی ازش گرفتم و از همون بالا شروع کردم به خوردن اونم که داشت لذت میبرد گفت ناقلا خوب بلدیا منم به خوردن ادامه دادم تا رسیدم به سینه هاش سفت نسبتا بزرگ سفید عالی بود تاپشو که در آورده بودم سوتینشو در آوردم و شروع کردم به خوردن بعدم کم کم رفتم پایین تا رسیدم به کسش شلوارکشو در آوردم ویکم از رو شورت کسشو مالیدم خیلی داشت حال میکرد آه اوخش خونه رو برداشته بود منم شورتشو در آوردم شروع کردم به لیسیدن کسش آخ چه حالی میکرد آخخخخخخخخ آهههههههه میزد وسرمو چسبونده بود به کسش و میگفت سریع تر ذیگه خیلی حشری شده بود گفت دیگه طاقت ندارم منو بکن جرم بده منم کیرمو گذاشتم رو کسش چند تا ضربه زدم بعد یواش هل دادم تو وااااااااااااای چه کسی برا همینه که داییم روز به روز جوون تر میشه و شروع کردم به تلمبه زدن صدای اون که خونه رو برداشته بود بعد گفتم میتونم از کونم بکنمت گفت من الان تسلیم توام هر کاری میخوای بکن منم اونو که از کمر رو مبل بود بلند کردم و گفتم زانو هاتو بذار رو زمین و کونتو بده بالا(داگی استیل)اونم این کارو کرد منم رفتم یه تف بزرگ انداختم رو سوراخ کونش و کیرمو روش مالیدم تا کمی نرم شه بعد یواش فشار دادم مثل اینکه دردش گرفت یه داد زد ولی هیچی نگفت منم کیرمو آوردم بیرون یه ذره روش مالیدم یه کمم مالیدم رو کسش بعد یه تف دیگه انداختم واین بار کمی راحت تر فشار دادم تو اونم این فقط یه داد کوچیک زد اونم خوشش اومده بود تا ته کردم داخل و شروع کردم به تلمبه زدن اونم خوشش اومده بود خیلی داشت حال میکرد آهههههههه اوههه میکرد بعد کیرمو در آوردم گفتم دیگه میخوام بهت آب بدم اونو به کمر خوابوندم رو زمین و کیرمو کردم تو کسش چند بار که تلمبه زدم یه جیغ بلند کشید کیر منم حسابی داغ شد اون ارضاشد منم چند تا تلمبه دیگه زدم گفتم داره آبم میاد گفت بریز داخل کسم منم آبمو با یه داد ریختم تو کسش و افتادم روش و شروع کردم به بوسیدنش تمام صورتشو بوس میکردم بعد بهش گفتم از قرص ضد حاملگی استفاده میکنی؟گفت خیالت راحت اتفاقی نمی افته بعد با هم رفتیم حموم تو حمومم برام ساک زد و آبمو ریخت رو صورتش و یکمیشم خورد بعد با هم اومدیم بیرون بهم گفت خوش گذشت؟گفتم خیلی از اون روز به بعد هر وقت خونه یکیمون خالی بشه یه حال حسابی به هم میدیم.

۴۳ نظر:

  1. 09187732862 ی زن بزنگه با حال واسه دوسی دائمی

    پاسخحذف
  2. 09383921399دختر های خوشگل اصفهانی بزنگند برای دوستی...

    پاسخحذف
  3. سلام دخترهای اهل حال بزنگن_ایلام 09189456273

    پاسخحذف
  4. سلام زوجای که طالب سکس سه نفری هستن تماس بگیرن از استان فارس اینم شماره09388985323

    پاسخحذف
  5. سلام یک خانم یزدی برای سکس با من تماس بگیرد
    09139709740

    پاسخحذف
  6. سلام من 17 سالمه دختر برای سکس همچین بهش حال میدم از نیشابور باشه 09156953904

    پاسخحذف
  7. سلام اگه کسی دنبال یه حال توپ هستش زنگ بزنه ۰۹۳۵۸۸۲۱۵۴۹

    '

    پاسخحذف
  8. اگرخانمی بیوه دوست داشت که ازدواج با کسی داشته باشد که هم مرد زندگی هم مردسکس دوست داشته باشد 09389106508 تماس بگیره فقط بیوه وسختی کشیده باشد

    پاسخحذف
  9. اگرخانمی بیوه دوست داشت که ازدواج با کسی داشته باشد که هم مرد زندگی هم مردسکس دوست داشته باشد 09389106508 تماس بگیره فقط بیوه وسختی کشیده باشد

    پاسخحذف
  10. س من امیدم 17سالمه شهرکردیا اصفهان09103920687

    پاسخحذف
  11. سلام .
    آرشامم یه کیر زن و دختر کش دارم اهل کازرونم و دنبال یه نفرم که اهلش باشه میگردم اگه پیداشه همجوره هواشو دارم.
    اینم شماره ی تماسم 09014062049

    پاسخحذف
  12. کمک کنید تو رو خدا چه طور با زن دایم سکس رابطه بر قرار کنم خودم 17 و زن دایم 27 سال سن داره با هم راحت هستیم طوری که درباره دوست دختر و اینجور چیزا حرف میزنم و از نظر پوشش هم راحته چه طور راضیش کنم به سکس لطفا کمک کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک تو سرت بدبخت این داستانها همش دروغه بچه یه وقت کار دست خودت میدی که دیگه راه برگشت نداری از من میشنوی از فکرش بیا بیرون دیگه هم این داستانهای مزخرف رو نخون

      حذف
    2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    3. فقط تو مهمونی میتونی اینکار رو کنی اونجا مخش بزن دعوتش کن ببین چی میگن تو پارتی بهترین گزینه است مگه نمیگی باهاش راحتی همون کاری که مبینی درست انجام بده اگه اون میخواد تو هم میخوای بزار دنیا بگن اشتباه تو کار خودت انجام بده ولی قبلش تمام جوانب در نظر بگیر

      حذف
    4. فقط تو مهمونی میتونی اینکار رو کنی اونجا مخش بزن دعوتش کن ببین چی میگن تو پارتی بهترین گزینه است مگه نمیگی باهاش راحتی همون کاری که مبینی درست انجام بده اگه اون میخواد تو هم میخوای بزار دنیا بگن اشتباه تو کار خودت انجام بده ولی قبلش تمام جوانب در نظر بگیر

      حذف
    5. فقط تو مهمونی میتونی اینکار رو کنی اونجا مخش بزن دعوتش کن تو پارتی بهترین گزینه است مگه نمیگی باهاش راحتی همون کاری که مبینی درست انجام بده اگه اون میخواد تو هم میخوای بزار دنیا بگن اشتباه تو کار خودت انجام بده ولی قبلش تمام جوانب در نظر بگیر

      حذف
    6. فقط تو مهمونی میتونی اینکار رو کنی اونجا مخش بزن دعوتش کن تو پارتی بهترین گزینه است مگه نمیگی باهاش راحتی همون کاری که مبینی درست انجام بده اگه اون میخواد تو هم میخوای بزار دنیا بگن اشتباه تو کار خودت انجام بده ولی قبلش تمام جوانب در نظر بگیر

      حذف
    7. به نظر من تو هم در مورد دوست پسرش ازش سوال کن ببین چی میگه .اگه گفت نداره ازش سوال کن ببین دوست داره با کسی دوست بشه .

      حذف
  13. بهرام کرمانشاه 32 ساله قد 187 دوستی پایدار سکس برام مهم نیست 09337363100

    پاسخحذف
  14. از بس خود ارضایی. کردین مغزتون از کار افتاده کس شعر همش چرا نمیخاهین واقعیت قبول کنین که همش دروغه تو 10000 نفر شاید یکی اینجوری بشه اخه مگه میشه به همین راحتی. یه کم فکر کنین. اونم از اقوام درجه 1

    پاسخحذف
  15. از بس خود ارضایی. کردین مغزتون از کار افتاده کس شعر همش چرا نمیخاهین واقعیت قبول کنین که همش دروغه تو 10000 نفر شاید یکی اینجوری بشه اخه مگه میشه به همین راحتی. یه کم فکر کنین. اونم از اقوام درجه 1

    پاسخحذف
  16. سلام یه خانم میانسال برای سکس ودوستی تماس بگیرید 09356046953

    پاسخحذف
  17. سلام، یه خانم میانسال میخوام برای سکس و دوستی، لطفا تماس بگیرید. 09356046953

    پاسخحذف
  18. ی خانوم بیوه از تهران تماس بگیره
    09361712710

    پاسخحذف
  19. ی خانوم بیوه از تهران تماس بگیره
    09361712710

    پاسخحذف
  20. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  21. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  22. خانوم ازاردبیل هست زنگ بزند تاطعم سکس روبچشد۰۹۱۴۸۰۴۶۶۹۷

    پاسخحذف
  23. سلام لطفاً یک خانم با شخصیت از کرج تماس بگیره 09393566944

    پاسخحذف
  24. سلام لطفا یه دختر خوب جهت دوستی تماس بگیره۰۹۱۵۲۱۵۷۵۳۳

    پاسخحذف
  25. ننتو گاییدم با این داستان کس شعرت ...تخم حروم کجای دنیا دیدی ی زن ب همین راحتی بحث سکس و باز کنه مگه اینجا لاس وگاس اخه ...کم کس شعر بنویسین .همش دروغه����

    پاسخحذف
  26. ننتو گاییدم با این داستان کس شعرت ...تخم حروم کجای دنیا دیدی ی زن ب همین راحتی بحث سکس و باز کنه مگه اینجا لاس وگاس اخه ...کم کس شعر بنویسین .همش دروغه����

    پاسخحذف
  27. محمدم از یزد یه خانم ۳۵ ۴۰ برا دوستی و عشق و حال لطفاا پیام بدین خوش میگذره ۰۹۳۳۵۷۷۹۵۰۱

    پاسخحذف
  28. میخام بکنم قزوینی دختر یا زن ایمیل بزنه mahdimohammadi153@gmail. Com

    پاسخحذف
  29. میخام بکنم قزوینی دختر یا زن ایمیل بزنه mahdimohammadi153@gmail. Com

    پاسخحذف
  30. سلام یکی برای دوستی اس بده به وات ساپم شماره خارجیه 0093796000063

    پاسخحذف
  31. امیرم از مشهد. اگر خانمی هست که پایه سکس باشه ونیاز مالی داشته باشه بی کلک باشه پیام بزاره
    09393066492
    ����

    پاسخحذف
  32. چنتا ضربه زدب به کسش خخخ مگه داشتی بوکس کار میکردی الاغه جقی،تف تو کون بی موت

    پاسخحذف
  33. چنتا ضربه زدب به کسش خخخ مگه داشتی بوکس کار میکردی الاغه جقی،تف تو کون بی موت

    پاسخحذف
  34. کسی هست کیر درست حسابی بخاد قابل اعتمادم بخدا پایع. 09913133514شهرکرد

    پاسخحذف