۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

خواهرزن خجالتی


سلام خدمت دوستان
این داستان مال شش ماه پیش هست
من یه خواهر زن دارم به اسم شروین
از همون لحظه اول که دیدمش عاشق اندامش شده بودم هرچی خودمو بهش نزدیک میکردم یه جورایی ازم فرار میکرد
مونده بودم چجوری بکنمش
وقتی میرفتم خونشون فقط به اون فکر میکردم بعضی وقتا دزدکی ازش فیلم میگرفتم و باهاش جلق میزدم
تا اینکه تابستون سال گذشته یه نقشه ای به ذهنم خطور کرد
با یه سیم کارت جدید باهاش تماس گرفتم وپیشنهاد دوستی بهش دادم بعداز چند روز مخشو زدمو باهاش دوست شدم کم کم رومون بهم باز شد
دیگه حرفامون سکسی بود کل اندامشو واسم توصیف میکرد
یه روز ازش پرسیدم تا حالا با کسی سکس داشته
یادلش میخواد با کسی حال کنه
گفت تا حالا با کسی سکس نداشتم ولی دوست دارم بایه نفر سکس کنم
بعد برگشت گفت توچطور:
منم دروغکی بهش گفتم سه تا خوار زن دارم
هرسه تاشونو از کون میکنم
خیلی واسش جالب بود
از صداش معلوم بود داره با خودش ور میره
گفتم چته گفت هیچی دارم به یه چیزی فکر میکنم
با هزار بدبختی از زیر زبونش کشیدم که داره توفکرش دومادشونو(یعنی منو) مجسم کرده
بعد برگشت گفت اون یه نفریم که گفتم همون دومادمونه
تااین حرفارو شنیدم سرجام خشکم زد گوشی روکه قطع کردم
اومدم خونه به خانومم گفتم شب میریم خونه مامانت خیلی خوشحال شد
رفتم حموم یه دوش گرفتم کیرمو شش تیغ کردمو اماده رفتن شدیم
نمیدونم چطوری شام خوردم
شروین داشت با چشاش منو میخورد بعد شام گفت اقا افشین میشه یه نگا به رایانه من بکنین اخه هرکاری میکنم نمیتونم کانکت بشم منم از خدا خواسته پاشدم باهاش رفتم بالا
نشستم پشت کامپیوتر روشنش کدم یه صندلی اورد ونشست کنارم کامپیوتر که لود شد یه تصویر زمینه سکسی نمایان شد باخنده گفتم از این خوشگلترشو نداشتی
گفت چرا دارم
جلدی نشست بغلمو هر چی فایل سکسی داشت بهم نشون داد
منم تو این فرصت دستمو از تو شرت روی کونش گذاشته بودم دیگه تحملم تموم شده بود انداختمش روتخت شلوار و شورتشو کشیدم پایین وای چه کون نازی داشت
حدود ۱۰دقیقه واسم ساک زد کارش حرف نداشت بعد برش گردوندم یکم رو کوسش مالیدم بعد گداشتم در کونش خیلی تنگ بود به زور نصفشو کردم تو کونش داشت ازدردمیترکید
یهدفه دیدم تلفنش زنگ میخور گوشی رو برداشت خانومم بود گفت تموم کنین بیاین پایین دیگه منم با اجازه رسمی خانومم تموم ابمو ریختم تو کون خواهرش و اومدیم پایین خانومم از شروین پرسید عزیزم مشکلت حل شد شروین با بی حالی گفت اره بابا مگه میشه شوهرت کارشو ناتموم ول کنه خانومم خندید گفت این از حسن سلیقه شماست

۳۳ نظر:

  1. سلام اگه کسی هست بکنمش واسه سکس که دوس داشته باشه بهترین سکس عمرش رو داشته باشه بهش حال بدم هیچ وقت فراموش نکنه واسش بدنش رو بخورم کسش رو بخورم با سینه هاش بازی کنم اگه کسی دنبال کسی هست که بهش حال بدم ارضاش کنه به اوج شهوت برسونمش هم ادم قابل اعتماد باشه من هستم خوزستان فرقی نمیکنه طرف حسابم کجای باشه 09393956387

    پاسخحذف
  2. سلام علیرضا از ورامینم خانوم های بیوه تماس بگیرند09190245374

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  5. ﺧﺎﻧﻮﻣﻲ اﺯ ﻛﺮﻣﺎﻥ09397735713

    پاسخحذف
  6. خوب بود.ممنون که زحمت کشیدی و نوشتی.09016117949 از اهواز

    پاسخحذف
  7. عجب ادم نجسی بودی، دیگه غیر خواهر زنت نبود؟ البته کسوشعر گفتی رویا پردازی کردی

    پاسخحذف
  8. عجب ادم نجسی بودی، دیگه غیر خواهر زنت نبود؟ البته کسوشعر گفتی رویا پردازی کردی

    پاسخحذف
  9. آگه کسی خواست سکس خوب ودرست حسابی داشته باشه بااین شماره تماس بگیره ترجیحا از خانم خوشگل های قم باشن بهتره09352951897

    پاسخحذف
  10. آون خواهر زنت رابیار یه شبش ۵۰۰۰۰۰هزارتومن بدم

    پاسخحذف
  11. آون خواهر زنت رابیار یه شبش ۵۰۰۰۰۰هزارتومن بدم

    پاسخحذف
  12. آگه کسی خواست سکس خوب ودرست حسابی داشته باشه بااین شماره تماس بگیره ترجیحا از خانم خوشگل های قم باشن بهتره09352951897

    پاسخحذف
  13. آگه کسی خواست سکس خوب ودرست حسابی داشته باشه بااین شماره تماس بگیره ترجیحا از خانم خوشگل های قم باشن بهتره09352951897

    پاسخحذف
  14. ييک خانم برای ازدواج 009647813957898 عراق

    پاسخحذف
  15. ييک خانم برای ازدواج 009647813957898 عراق

    پاسخحذف
  16. یک خانم از کرج برای دوستی پایدار تماس بگیره 09393566944

    پاسخحذف
  17. 09164608506 خانومای شیرازی.آباده و اقلیدی بزنگن تا باهاشون سکس آتشی کنم خال کنن

    پاسخحذف
  18. کسی اگه خواست جرش بدم زنگ بزنه تهران بیست و شش

    پاسخحذف
  19. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  20. کسی اگه خواست جر بخوره فقط کافیه با این شماره تماس حاصل کنه
    09038628928

    پاسخحذف
  21. کاری ندارم فقط میتونم بگم کوص ننت

    پاسخحذف